Wednesday 22 August 2012

(der)Arzt

Claudia. Tulin just kohalikust kliinikust ja sain natukese teadmiste v6rra rikkamaks. Sel n2dalal ma kooli ei l2he, pean palju puhkama ja teed jooma. Ma ei tea, kuidas Teile, aga mulle k6lab see meeldivalt./ Arsti juurde saab Saksamaal kohe, puudub tungiv vajadus 2 n2dalat kodus ootamiseks, et siis juba tervena minna. Seal k2ik oli omaette elamus, 8tleksin, et seal oli parem 6hkkond ning milj99, kui m6nes Tallinna kohvikus. T6eliselt armas, kuni paluti vereprooviks valmistuda...raske juhtum nagu ma olen, v6eti nuuskpiiritus ja suhkruvesi kohe alguses v2lja./ Diagnoositi miskit eriliselt huvitavat, kuid p6hiline on see, et haigus on iseparanev ning minu puhul ei nakka teistele, spetsiaalne ravi puudub./ L2hen teen endale tassi teed ja kolin voodisse...

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.