Saturday 4 August 2012

Uskumatused

Claudia.Kohe samal õhtul, kui siia jõudsin toimetati mind sujuvalt koos õdedega BBQle. Nii palju, siis puhkamisest./ Tänase päeva jooksul olen hakanud vaikselt aru saama sellest, kuidas siin maal toitumis kultuur on... hommiku unise peaga on see paras kino. On laupäev ja kella kümne paiku hommikul, kui kööki lähen. Istun rahulikult koos teistega laua taha, alaustame sellest, kes millist saia tahab, olen juba oma sooja saia kätte saanud, kui märkan, et mul puudub taldrik. Küsin siis ilusas invlise keeles oma hommikuhäälega, kus mu taldrik on, sest mina nägin enda ees vaid miskit, mis meenutab illustreeritud madalat lõikelauda. Saan poolnaeruse vastuse, et me ei söö võileibu ju ometi taldrikutelt.See selleks./ Päeva lõpuks olen aru saanud, et minu kõige tähtsamad laused siin peres saavad olema: "Nein danke, ich bin satt!" ja "Nein danke, ich habe keinen Hunger!":)/ Kuna oli laupäeva õhtu oli õdede jaoks iseeneses mõistetav, et me läheme välja. Ema veel isegi paar korda mainis, et kas juba kiire ei ole. Mul polnud aimugi, aga tuli välja, et nad olid sellest terve päeva omavahel rääkinud ja paarkorda isegi minu käest küsinud..ju ma siis vastasin "Ja, ja..". Käisime ühel festivalil, mille nimi hetkel kahjuks ei meenu.See toimub seal igaaastasel ja on sadama järgi nimetatud. Eriliseks teeb sadama see, et mõõna ajal on kanal täiesti kuiv ning purjekad see tõttu vastu merepõhja./ Jalutasime veel õhtuses linnas(Husum), kus paistis, et iga vastutulev inimene tundis Cordulat. Sai hästi palju näidata oma saksa keele oskusi vallas "Tere, mina olen..." ja "Tere, mina tulen.."./ Peale festivali läksime Cordula, Hannese(õpib farmeriks meie juures)ja Kathiga peole, mis ei tähenda kleiti ja kingi:D. Ma ei suutnud kuidagi oma üllatust varjata, ja miks peaksingi, kui jõuame põllule. Jah, põllule, kus muuseas on ka DJ ja väga palju inimesi...lihtsalt keset põldu. Ma arvan, et see on see, mida nad kultuurishokiks (või mõni selle kergematest variantidest) kutsuvad, kui ei, siis ma ei tea, mis oleks. See kõik leidis aset lageda taeva all ja tunni möödudes algas mitte-tagasihoidlik vihmasadu. Oli üks lõbusamaid kogemusi, niivõrd erinev ja seda kõige paremas võimalikus võtmes./ Tunnen end siin hästi.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.