Friday 17 August 2012

Üks reede

Claudia.Elu liigub nagu autod saksa kiirteedel. Meeletult./ Nohust olen vaba! Küll tuli mulle mureks köhapoiss ja nüüd torgib teine juba päris m6nuga, küll ma sellest ilmselgest tobedusest ka lahti saan;)Arsti juurde juba aeg kirjas, taganemis tee puudub, selle eest hoolitsevad nii kallid Eestis kui ka Saksamaal. ''Du bist krank.''Igasugusel vaidlemisel puudub edasiviiv j6ud./ Kool on olnud päris tegus, huumorit 6ppimisega pooleks...6petajad mitte nii väga, aga ega nemad ka meie naeruminutitele vastu punni. We are too likeable:)/ Arvan, et see nädalavahetus möödub m6nusasti kodus, mis ei tähenda, et see huvitav ei peaks tulema. Nimelt tuleb mulle juba täna mu armas soomlane külla, teeme m6nusat olemist filmide ja toiduga.

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.